Stadler Krzysztof

Stadler-Krzysztof

Zawodowy menedżer, współzałożyciel niezależnych firm badawczych, szkoleniowych i doradczych.  Wykładowca akademicki od 26 lat, konsultant, doradca, trener środowisk biznesu oraz polityki. Specjalizuje się w projektowaniu oraz przeprowadzaniu kompleksowych, ilościowych i jakościowych badań marketingowych oraz  badań opinii publicznej. Wyniki wykorzystuje we wprowadzaniu zmian funkcjonowania programów społecznych i gospodarczych zgodnie z zasadami Interim Management.

Wybrane projekty:

  • Partner Zarządzający Marketing Research Group opracowanie koncepcji oraz wdrożenie programów szkoleniowych i doradczych dla ponad 200 firm,
  • Stadler Training And Research CEO– współtworzenie koncepcji studium wykonalności największej inwestycji hydrotechnicznej w Polsce – zbiornika przeciwpowodziowego w Racibórzu Dolnym we współpracy z Bankiem Swiatowym,
  • Stadler&Otawa Agencja Szkoleniowo Badawcza – współprowadzenie jednego z największych regionalnych ośrodków badawczych SMG/KRC Poland, a następnie Millword Brown,
  • SMG/KRC Poland Human Resources Region Południowy – współpraca w zakresie doradctwa i szkoleń, w ramach projektów ISR – Instrument Szybkiego Reagowania oraz CSR – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu między innymi dla Wojskowych Zakładów Mechanicznych S.A. w Siemianowicach Śląskich, ZETO S.A. w Katowicach, Górniczej Spółdzielni Pracy, JTC S.A.,
  • Projekt URBES – Podniesienie potencjału administracyjnego samorządów Warszawy, Poznania i Łodzi do zarządzania metodą projektową PRINCE2 – projekt wraz z WYG International.

Socjolog, a także specjalista  elektrycznej i elektronicznej automatyki przemysłowej,  absolwent Uniwersytetu Śląskiego,  Współpracował naukowo z Uniwersytetami w Aarhus (Dania), Birmingham (Wielka Brytania), Durham (Wielka Brytania), West Hill College University of Birmingham (Wielka Brytania), Indiana (USA), Center On Philanthropy The Fund Raising School,  Lilly School of Philanthrophy USA, Bauhaus, Dessau – Instytucja Kulturalna (Niemcy), Hubert H. Humphrey Institute of Public Affairs University of Minnesota (USA) oraz  Hyunday Motor Europe (Niemcy) Frankfurt,  KIA Motors Europe (Niemcy) Frankfurt.